Az igénylés folyamata:

Egyetemi kártyát honlapunkon lehet igényelni a BELÉPÉS (új linket szükséges alátenni) fülön a hálózati azonosító (Neptun kód) és jelszó megadásával. A kezdeti jelszó megegyezik az Ön születési dátumával (szóköz és egyéb írásjelek nélkül), melyet az első belépéskor módosítani kell.

Amennyiben Ön nem oktató munkatársként még nem rendelkezik Neptun kóddal, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot a Tanulmányi Osztály illetékes munkatársával (unipass@drhe.hu, 52/518-574).

Belépést követően a rendszer a megadott adatok alapján automatikusan elvégzi az azonosítást, betölti a szükséges adatokat. Ezt követően már csak az igazolványképnek megfelelő minőségű fényképet kell feltölteni. Az igazolványkép feltöltése után a KÁRTYARENDELÉS LEADÁSA gomb megnyomásával igénylését azonnal regisztráljuk, amelyről automatikus e-mail értesítést küld.

Az igénylés beérkezését követően a Tanulmányi Osztály ügyintézője ellenőrzi a feltöltött igazolványkép minőségét.

FONTOS: ahhoz, hogy a kártya legyártható legyen, igazolványképet, vagy ahhoz hasonló minőségű fotót kell feltölteni! A kép lehetőleg fehér háttér előtt, szemből fotózva, megfelelő fényviszonyok mellett készüljön úgy, hogy a teljes arc látható legyen. A kép 350*450 pixel és 300 dpi felbontásban készüljön .jpg vagy .png kiterjesztéssel. Elfogadható minőségű kép készíthető egy jó minőségű okostelefonnal is. A kártyaigénylési felületen a fotó méretezésén lehetséges igazítani, de mindenképpen szükséges, hogy a kép minősége megfelelő legyen.

Igazolványkép készítésében az idphoto és az epassportphoto weboldalak nyújthatnak segítséget.

Kártyaigénylés előtt kérjük ellenőrizze e-mail címének helyességét! Az igénylés során rendszerünk 3 alkalommal fog Önnek automatikus válasz e-mailt küldeni, ezért fontos a pontos elérhetőség. Tájékoztatást küldünk Önnek:

a./ A kártyaigénylés beérkezésekor.

b./ Az igazolványfénykép elfogadásakor vagy elutasításakor.
c./ A kártya gyártását követően annak átvételi helyéről és idejéről.

Kártyaigénylés elutasítása:

Amennyiben nem igazolványképnek megfelelő fényképet töltött fel, kártyarendelését elutasítjuk. Erről ezzel egyidőben egy automatikus e-mail-értesítést küld Önnek a rendszer.

Mi a teendő elutasított kártyaigénylés esetén?

Rendszerünk nagyon rugalmas, így amennyiben helytelen e-mail cím miatt Ön nem kap tájékoztatást kártyarendelése státuszáról, kártyaigénylésének folyamatát honlapunkra belépve is nyomon tudja követni!

Abban az esetben ha rossz fénykép miatt elutasítjuk igénylését, az alábbi teendője van: törölje az előző igénylését és töltsön fel egy új fényképet! Kérjük figyeljen oda, hogy jó minőségű, igazolványképnek megfelelő önarcképet töltsön fel.

FONTOS: az igazolványkép készülhet egy jó minőségű digitális fényképezőgéppel, vagy akár okos telefonnal is, de arra érdemes figyelni, hogy lehetőleg fehér háttér előtt, az arcot szemből fotózva készüljön a fénykép.

Átvett kártya aktiválása:

Felhívjük figyelmét, hogy átvett kártyája csak aktiválást követően használható! A kártya fizikai átvételét követően azonosítójával és jelszavával be kell lépnie honlapunkon a Profilba. Ezt követően a „Kártya aktiválása” gombra kell kattintani, és meg kell adni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található háromjegyű CVV számot.



HATÁRIDŐK



Régebbi hírek és hírlevelek

Hírek és hírlevelek
Aktuális lefutás: Futasi ido: 0,0218 Memoria: 0.26 MB