1./ Miért utasították el az általam feltöltött fényképet?
Az elutasítás okáról a rendszer mindig automatikus válasz e-mailt küld. Általában két probléma fordulhat elő:
Az igazolványkép lehetőleg fehér háttér előtt, szemből fotózva, megfelelő fényviszonyok között készüljön, amelyen a teljes arc jól látszik. A fénykép készülhet digitális fényképezőgéppel, vagy egy jó minőségű okos telefonnal is. Új igényléshez előbb törölni kell a régi igénylést, majd ezt követően lehetséges az új fénykép feltöltése.
2./ Miért nem kaptam még információt az általam megigényelt UniPass kártyáról?
Ebben az esetben valószínűleg a mi adatbázisunkban nem az Ön által használt e-mail cím szerepel, így automatikus válaszunk nem jut el Önhöz. Kártyaigénylésének folyamatát honlapunkra Neptun kóddal és jelszóval belépve nyomon követheti a profiljában is a https://drhe.unipass.hu/ weboldalon.
3./ Mikor és hol tudom átvenni a kártyámat?
A kártyaigénylés lehetősége évközben minden egyetemi polgár számára folyamatos. Az elkészült UniPass kártya a DRHE Tanulmányi Osztályán vehető át. Az átvétel időpontjáról a rendszer minden esetben tájékoztató e-mailt küld. Amennyiben ez nem érkezik meg, az igénylés folyamata a személyes Profilba belépve is követhető. A kártya igénylésével, gyártásával kapcsolatban felmerülő kérdés esetén az alábbi e-mail címen érdeklődhet: unipass@drhe.hu
4./ Mit tegyek, ha megváltozott az e-mail címem?
A saját profilban nincs lehetőség az e-mail cím megváltozatására. A módosításokat az alábbi módon lehet kezdeményezni:
a.) Oktató / Dolgozó:
A Rektori Hivatal Gazdasági- és Munkaügyi Csoportja felé kell jelezni az e-mail cím változást és kezdeményezni a módosítását.
b.) Hallgató:
Az e-mail cím változását a Tanulmányi Osztályon kell jelezni.
5./ Mit tegyek, ha megváltozott a nevem?
A saját profilban nincs lehetőség az e-mail cím megváltoztatására. A módosításokat az alábbi módon lehet kezdeményezni:
a.) Oktató / Dolgozó:
A Rektori Hivatal Gazdasági- és Munkaügyi Csoportja felé kell jelezni a névváltozást.
b.) Hallgató:
A Tanulmányi Osztályon kell jelezni a névváltozást.
6./ Megváltozott a képzésem. Ilyenkor mi a teendő?
Az UniPass kártyát nem érinti, hogy Ön milyen képzésre jár.
7./ Mit tegyek, ha a kártyámat elhagytam, ellopták, megrongálódott?
Ilyen esetben kérjük írjon az unipass@drhe.hu e-mail címre egy hivatalos e-mailt, melyben indokait feltüntetve kéri a kártya letiltását. A pontos személy azonosítás érdekében levelében kérjük mindenképpen tüntesse fel Neptun kódját, vagy hálózati azonosítóját. A kártya letiltása munkanapokon max. 3 munkanapon belül megtörténik, amelynek megtörténtéről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ezt követően válik lehetségessé az új UniPass kártya megigénylése, azonban a kártya használatáról szóló rektori utasításnak megfelelően ez fizetési kötelezettséggel jár: "Az UniPass kártya a Debreceni Református Hittudományi Egyetem tulajdona, elveszítése, megrongálódása vagy megsemmisülés esetén pótlási díjat szükséges fizetni, melynek összege 2.500,- Ft.”
8./ Mi a teendőm, ha van kártyám, mégsem tudok beiratkozni a könyvtárba?
Új kártyabirtokosainknál jelentkező probléma, hogy elfelejtik aktiválni kártyájukat. Ez úgy lehetséges, hogy a kártya fizikai átvételét követően hálózati azonosítóval és jelszóval be kell lépni a https://drhe.unipass.hu/belepes/belepes honlapunkra. Ezt követően a Profilban a „Kártya aktiválása” gombra kell kattintani és meg kell adni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található háromjegyű CVV számot. Az aktiváláshoz segítséget talál E-learning tananyagunkban is.
9./ Mi a teendőm, ha van kártyám, mégsem tudok beiratkozni a könyvtárba?
Új kártyabirtokosainknál jelentkező probléma, hogy elfelejtik aktiválni kártyájukat. Ez úgy lehetséges, hogy a kártya fizikai átvételét követően hálózati azonosítóval és jelszóval be kell lépni a https://drhe.unipass.hu honlapunkra. Ezt követően a Profilban a „Kártya aktiválása” gombra kell kattintani és meg kell adni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található háromjegyű CVV számot. Az aktiváláshoz segítséget talál E-learning tananyagunkban is.